אשדוד, שדרות ירושליים 18. בנין קי טאואר , קומה 4, משרד 415.
טל: 8662188 08 , פקס: 8677906 08

דיווח על תאונה

 

בתאונה עם נפגעים בנוסף לאמבולנס, חובה להזמין משטרה ולהמתין לבואה (כמובן באם מצבך הרפואי מאפשר זאת). בכל תאונה יש להחליף פרטים בין המעורבים בתאונה.

להלן הפרטים שיש לקחת ולמסור רצוי למלא מיידית טופס דיווח על תאונה:

1 שם בעל הרכב,מספר תעודת הזהות טלפון וכתובת.
2 פרטי הרכב, סוג הרכב ומספר רישוי
3 פרטי הביטוח הכוללים את שם החברה, סוג הביטוח מקיף או צד ג', ופרטי סוכן הביטוח.

באם יש ברשותך מצלמה, מומלץ לצלם את הנזקים שנגרמו לכלי והרכב ואת סביבת התאונה.אם היו עדים לתאונה רצוי וממולץ לקחת את פרטיהם ולמלא על טופס דיווח על תאונה.

במקרה של תאונה עם נפגעים, אין לעזוב את המקום ללא אישור משטרה. אין לעזוב את המקום לפני החלפת הפרטים בין המעורבים בתאונה. החלפת הפרטים היא חובה ע"פ חוק. וכן מילוי טופס דיווח על תאונה.
לעולם על תודה באשמתך בתאונה ועל תחתום על שום מסמך הודאה באשמה או תיאור האירוע.

הודע לנו על דבר התאונה בהקדם האפשרי וקבל מאתנו הנחיות לגבי אופן הטיפול בנזקים שנגרמו לרכבך. 

תביעות צד ג'

 

דיווחתם לנו על תאונה שבעטיה אתם מתכוונים לתבוע את הפוגע (צג ג') ברכבכם.

 

לאחר שתעבירו אלינו (וכמה שיותר מהר) את כל האישורים הנדרשים אנו נעבירם לחברת הביטוח של צג ג' לטיפול.

אישורים אילו כוללים בין היתר דו"ח שמאי, קבלות תיקון רכבכם ודיווח נזק וכן טופס תביעה מפורט בציון פרטי האירוע והפגיעה באופן מלא כאשר פירוט זה חייב לכלול את שם הפוגע, כתובתו, הטלפון שלו, פרטי סוכן הביטוח שלו ומספר הטלפון שלו ו\או את פרטי חברת הביטוח של פוליסת צד ג' (שימו לב שפרטי חברת הביטוח המבטחת צד ג' יכולים להיות שונים מזו המבטחת את ביטוח החובה) על מנת שניתן יהיה לאתרם.

 

חשוב מאוד שתדעו כי תהליך תביעה זה הינו ארוך, כאשר בחלק מן המקרים הוא יסתיים אך ורק כתביעה בבית משפט וכל צד יביא את גירסתו .

 

שימו לב כי יש לשלם למוסך המתקן את רכבכם תשלום נידחה עד כמה שניתן, כי במידה וחברת הביטוח של צד ג' תכיר בחובתה, תהליך זה בהחלט יכול להגיע עד 90 יום ויותר.

 

הטיפול במשרדנו הוא על ידי מחלקת התביעות שלנו:

טלפון: 08-8662188
 

קשר
שם:
דוא"ל:
טל:
הנדון:
:
חדשות